SOLEN GÅR UPP...

 
Utanför fönstret slår våren ut, marken blir grön igen.
Allt som var dött, väcks till LIV, det kan också vi mm...
Så länge vi andas...
Ute till havs styr en fiskebåt, längs en fri horisont.
Den gungar så tryggt in mot hamn, som jag i din famn mm...
Så länge vi älskar...
 
Det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull.
Solen går upp så oskuldsfull, lyser på oss för kärlekens skull.
 
Högt på ett berg står en katedral och pekar upp mot skyn.
Men det är för himlen i dig och jorden i mig mm...
Vi älskar varandra.
 
Det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull.
Solen går upp så oskuldsfull, lyser på oss för kärlekens skull...
LYSER SOM GULD - FÖR KÄRLEKENS SKULL.
Jag såg precis ett underbart program om Ted Gärdestads liv, en artist man aldrig glömmer! Alla hans underbara låtar har etsat sig fast i mitt inre! Underbara texter som fullständigt trollbinder många med mig...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Till några alldeles speciella i Mitt Liv -
DET ÄR FÖR OSS SOLEN GÅR UPP!!
Så är det.bara...
 
Angelnrone
som har en gåva som jag vårdar ömt!
☆♡♡♡♡♡☆