EN MYSIG DAG TILLSAMANS MED EN FIN VÄN...

Gokväll alla goa följare och Medmänniskor ! 
 
Idag hade jag o min fina vän Tess, planerat en fin dag på stan med fika, Sjätte sinnet o som vanligt avsluta med att tända ljus för något alldeles speciellt i vår Andliga kyrka Mariakyrkan med nya härliga upplevelser varje gång! Tyvärr fick vi planera om dan pga min värk, som idag inte var nådig alls! Men vi hade en mysig dag tillsammans hemma hos mig o Tess hade en underbar sallad med sig som vi avnjöt tillsammans vid middagstajm👍mumsigt värre mmmm...så gott!
Mycket medialt o spännande prat och händelser o lite till! Tänk att jag inte kan ge mig själv Healing...när alla andra är mottagliga för den. Skam den som ger sig, får träna lite till på det med att ge mig själv Healing också, och tills dess får det bli Voltaren gel som åtminstone lindrar för tillfället!
 
 
 Vilken fin Selfie du tog fina Tess...! 
Tack för några mysiga och givande timmar, i trevligt sällskap♡♡ Min Vän!
 
 Massor med Kärlek och Guld på himlen ovanför vårt hus ikväll! Vad kan det betyda...tro♡♡
Så otroligt vacker...
Sov sött o dröm vackra Drömmar alla goa Medmänniskor
Kramisar med Kärlek
från
 Angelnrone
en Ljusspridare med ett varmt hjärta o en varm själ
☆♡♡♡♡♡☆
 
 
#1 - - Therese Fridh:

Hej fina angel, tack själv för en mycket trevlig dag, mysiga som alltid.

#2 - - Therese Fridh:

Oj sorry han skicka iväg innan jag skrivit klart allt, ja vi har ju alltid mycket trevligt att prata om, hoppas du får en bra kväll, sänder dig massa kramar ♡ ♡ ♡