"KÄRT BESÖK IDAG MED LITE ANDLIGA INSLAG..."

Tjingeling alla Goa följare och Medmänniskor!
 
Idag kom en fin vän på besök! Några timmar med massor av andliga-mediala inslag. Jag hade besök av en man o en kvinna från andra sidan, samtidigt när Tess var här...
Så mycket som kom till mig under dessa timmar, de hade så mycket att berätta så jag förstod, att allt detta som de berättade ville de så gärna att jag skulle hjälpa dem att förmedla!! Så det var bara att skriva ner allt så jag inte missade något! Det närmar sig ju Jul och då får jag massor med besök av vilsna Själar som vill lämna ett budskap till nära och kära eller någon vän...
Under fikat blev vi avbrutna gång på gång, men det är jag van vid och det gör absolut inget jag vill så gärna hjälpa de att få fram sina budskap!
Någon kom inte fram snabbt nog och började att banka i väggar och dörrar och plötsligt spelade någon musik. Det är det som gör att min gåva är så speciell, ingen dag är den andra lik!
Den här vackra Ängeln fick jag av Tess, till min samling av just Änglar!
 
 
Så vacker Ängel - Tack rara Tess🙏💜
 
 
Mums nya frallor som Tess hade handlat med sig...
Tur att du tycker det är spännande med allt som händer, för det är ju min alldeles speciella vardag!
Kramisar med kärlek och värme
till alla Medmänniskor därute!
 
 
Angelnrone
En Ljusbärare och Medmänniska
Take Care
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Anonym:

hej fina angel, tack skälv, vi hade så mysigt och trevligt tillsammans. ❤😙😗
Så lite så, du är ju en ängel själv så klart du ska få en ängel. ❤😙😗
Sänder dig massa goa kramar från Tess

Svar: Hej min fina vän!Ja det var verkligen några mysiga timmar:) ♥
Blev så glad för den vackra Ängeln♥ Tack fina du det värmer mitt hjärta rörd jag blir kära du...
Sänder dig en massa goa kramisar med kärlek till dig min vän vi hörs o ses snart igen
Angel ☆♡☆
Angelnrone