"FLER SKYDDSÄNGLAR -JULKLAPPSTIPS..."

Kära följare o Medmänniskor!
 
Jag hoppas er helg börjat bra o att den fortsätter så💜
Jag lägger in lite nytt som jag gjort och fler kommer så småningom!
SKYDDSÄNGLAR
 
 
Helt bedårande!!
 
En beställning på ett armband, blev så här fint!
 
 
Ett Armband med Änglabudskap, 
gjort av naturpärlor blandat med hematiter...
Det är inte till salu, men köparen blev nöjd!
 
Vid intresse - hör av er via följande mejl:
angelnrone@ gmail.com
eller
Först till kvarn...
Frakten bjuder jag på så här i Juletid!
Smyckena kommer i en vacker liten påse.
 
V Ä L K O M N A
 
Take Care
Kramisar från
 
 
Angelnrone
En Ljusbärare o Medmänniska
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Anonym:

Du är så duktig ängel, vilket fint jobb du gör med dina fina änglar. :) 😍😘😗😚 kramar i massor

Svar: Åh stor kram o tack raraste, Änglar älskar jag ju som du vet i alla de former. ?.Kramelikram
Angelnrone