"ÅRETS ALLRA SISTA DAG..."

Tjingeling alla Goa följare o Medmänniskor💜
 
Tänk att 1 år har gått så fort, i alla fall från i somras räknat för min del...!
Så mycket Kärlek - Glädje - o Lycka sedan en alldeles speciell datum i somras🙏
Jag är helt salig o som i en underbar dröm som äntligen har blivit verklig🌟
 
Igår kom posten med ett alldeles speciellt brev som värmde mitt hjärta alldeles extra!
Det var ett brev till Mormor från vårt allra första Hjärtebarn ett riktigt Solsken🌞! Liam 7 år hade skrivit ett vackert brev till mig o gjort ett eget kort samt målat några rara teckningar... Lycklig? Mmmm... rörd till glädjetårar o bakpå kuvertet hade han ritat ett stort hjärta❤ TACK min käre lille påg Mormor Älskar Dig så mycket💙
 
 
Idag var vi på ett litet besök hos Lilla rara familjen E med en liten Nyårspresent från Råås fiskrökeri o då hade min dotter köpt en helt underbar Orchide till mig, ja godheten o omtänksamheten går hand i hand o man kan ju inte bli lyckligare Tack kära Emy du är alltid så omtänksam o godhjärtad 💕🌹
 
 
Massor med knoppar den pryder sin plats bredvid en Ängel jag fick av henne för en hel del år sedan vackra eller hur!
Jag önskar er alla Medmänniskor ett gott slut på det gamla året...
 
 
Angelnrone
Andlig Vägledare o Ljusbärare
Nyårshälsningen kommer lite senare idag!
Take Care
🌟💜💜💜💜💜🌟