"ÅH DESSA UNDERBARA ÄNGLAR..."

 
Kära följare och Medmänniskor...
Jag måste lätta mitt hjärta och berätta något som jag tänkt på så mycket efter min Älskade Mammas bortgång! Jag tänker ofta på detta och ställer ofta frågan - varför till min Guide och bådas våra Skyddsänglar!!
Igår kväll hörde jag steg från ytterdörren mot soffan där jag satt i vardagsrummet doften av min Älskade mammas parfym doftade bakom mig och jag kände en enorm Glädje och Lugn! Mitt nya ljus som jag just hade tänt på bordet framför mig, började fladdra rejält och jag ställde en fråga...men fick inget svar - just då, men lågan lugnade ner sig och jag gick in för att sova för klockan var mycket.
Tankarna var starka under natten o så fort jag tänkte på något som rörde det som berör mig så mycket, så hördes en försynt knackning på väggen bredvid min säng. Plötsligt tändes min Iphone, sedan min Samsung som båda var på laddning...detta hände ett par ggr. 
 
Imorse när jag satt mig för att fika i vardagsrumnet och tänt mitt ljus - igen, kände jag samma lugn som igår men ljuset fladdrade inte. Bakom mig hade jag min tvätt på tork och jag la ihop tvätten eftersom den var torr och tankarna gick på det här alldeles speciella och när jag skulle fälla ihop torkstället så ser jag plötsligt en vacker vit fjäder igen på min vänster fot (jag har ju haft flera stycken som fallit framför mig på sistone) Underbart!! Då bad jag min mamma hjälpa mig på traven och även ge mig ett tecken på att det var just hon som var här och ville ha min uppmärksamhet. Då ser jag hur en av mina prydnadsänglar vände sig från sittande till liggandes på vänster sida WOW! Tack lilla Mamsen💜
När mina små barnbarn var här förra helgen, så fick Liam mitt äldsta barnbarn 2 vackra vita fjädrar framför sig också här inomhus. Jag sa till Liam att du får önska dig 3 saker men håll dina önskningar i ditt hjärta. Då säger han -Mormor jag önskar att Gamlamormor kommer tillbaka igen, hon var så snäll o rolig...!
Underbare Liam!
 
 
Och visst är det härligt när Änglarna lämnar ett litet bevis på att de har varit här genom att lämna en vacker vit fjäder som ett minne...
Jag fick svar på mina frågor och samtidigt fick jag en bekräftan på mina tankar som har malt så mycket från och till...
ÄNGLAR FINNS!
 
Angelnrone
En Medmänniska och Ljusbärare
Take care here and overthere!
☆♡♡♡♡♡☆
#1 - - Anonym:

Hej fina Angel, vilken underbar andlig upplevelse...verkligen fantastisk.
Du fick ju verkligen bevis på att din mamma var där, underbart ♡♡♡
Godnattkramar från Tess

Svar: Hej Fina Tess!Ja den var verkligen underbar och det känns så skönt att ha henne hos mig!
Jag har haft lite "samtal" med henne ikväll på vårt lilla vis. Är så tacksam att hon finns hos mig igen fast på ett annat sätt!
Natti natti sov så gott Kramisar Angel💫💤🙏💜
Angelnrone