MMM...SÅ UNDERBARA BAKVERK💖

Hejsan alla goa Medmänniskor!
Jag kände bara för att lägga ut nåt riktigt gott på bloggen som ger mersmak! Dessa goa och hemmabakade Snickerstoppar fick jag av min underbara Dotter Emy häromdagen när jag passat Lillflickan🌸 En hel burk...mmm
 
 Så underbart goda smaskens filibaskens...
Hon kan ALLT! 
Hon gör upp matsedeln för hela veckan och det är nyttiga ingredienser och uppläggningarna är som riktiga konstverk♡
Som liten har hon alltid varit intresserad av att vara med mig i köket och hjälpa till, precis som hennes båda små pojkar vill vara med henne o baka o laga mat!
Kul att det går i arv!
Jag minns dessa goa smörgåsar hon gjorde när hon var liten och jag fyllde år. Då kom hon in med en bricka med ett fat med en smörgås i form av ett konstverk, tillsammans med ett glas Oboy och en ros som hon hade plockat i trädgården - varje år. Vi i vår familj är väldigt måna om varandra och just födelsedagar och högtider är något som är heligt för oss - det är då vi samlas och njuter tillsammans över att VI är tillsammans och får rå om varandra!!!!
💖🍀🌞👌
Såå...jag måste bara visa vilka härliga tårtor som min dotter bakat åt sina älskade små pojkar (lilla Eylas tårta har jag visat i ett tidigare inlägg).
 
 Ja...bilden talar för sig själv.
 
Solskenet Liam hade önskat sig en Morotstårta, men det är viktigt att Mamma har gjort den!
Ni kan se som han beundrar den av hela sitt hjärta...Glädje♥
 
 Här beundrar Charmtrollet Viggo  tårtan som han har önskat sig en Kladdkakstårta! Även för honom är det viktigt att Mamma har bakat den.
Båda tårtorna är bakade och dekorerade med Kärlek!
Jag är så stolt över min duktiga tös och alla har väl redan vid det här laget förstått, hur mycket hon och hennes familj betyder för mig ALLT och lite till!
Kramisar i massor
 
En stolt Angelnrone 
Solig härlig dag alla goa Medmänniskor
☆♡♡♡♡☆
 
#1 - - Tess:

Stort Grattis till väldens finaste Liam, vilken fin tårta. =)
Förstår att ha sken upp som en sol, hipp hipp hurra hurra =)
kramar i massor...

Svar: Tack kära Tess jag ska berätta för honom att du har grattat honom, då blir han glad!Han tyckte du var så snäll o blev så glad för det du gav honom o den rara kramen!Han tycker om äkta snälla människor♡Ja båda tårtorna var jättegoda min tös är så duktig o en gosig Mamma! Pojkarnas lyckliga miner gick inte av för hackor när Mamma hade gjort vars en, precis som de ville ha!Bamsekramisar från Angel☆♡☆
Angelnrone