MAMMA O FAR JAG SAKNAR ER SÅ♡♡...

Mina Föräldrar är borta och Sorgen är stor!
Det är hemskt att förlora både en Far och en Mor...
Allhelgonahelgen är den vackraste helgen, förutom Julen förstås...
Det är tomt, det känns ensamt många gånger...
för alla oss!
 
(Min bild får EJ kopieras!)
 
 Minneslunden lyser av alla de ljus, 
för Nära och Kära som lämnat sina hus...
För att blicka på oss ner från en annan "dimension",
bland alla vackra blommor av färger ton i ton...
 
Jag saknar er sååå mycket och Älskar Er så!
Mina goa föräldrar varför var Ni tvungna att gå 😢 ?
Er Ealea och hjälpreda...
 
 
Här är de nyförlovade mina vackra och underbara Föräldrar...
 
 
Söta lilla Mamma kunde vi inte fått fler fina år tillsammans...?
Det var några som låg Dig varmt om hjärtat, som Du tyvärr inte fick träffa - innan Du somnade in på min arm lilla Mamsen....åh mitt hjärta gråter!
 
 
Exakt så är det 24 timnar om dygnet...
 
 Angelnrone
☆♡♡♡♡☆
#1 - - maud johanson:

Förstår hur du känner. Underbara bilder och verser. Saknaden är stor. Kram

Svar: Tack kära Maud ja det är hemskt...Jag har endast minnen o bilder kvar varmt tack för att du gillar dem♡Tyckte att bilden jag tagit själv passade bra i sorgens stund. Förstår att fina Du känner samma för Dina kära Föräldrar, det är tufft! Tur man har fina goa vänner, som förstår och bryr sig♥
Kramisar Angel☆♡☆
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej angel, åh så vackert skrivit om dina föräldrar, förstår att du saknar dina föräldrar så, sänder dig många kärlekskramar.

#3 - - Angelnrone:

Tack kära Tess det värmer mitt hjärta! Ja man saknar dem extra mycket när Julen nalkas. Kärlekskramisar i massor till dig med vännen☆♡☆

#4 - - Angelnrone:

Tack kära Tess det värmer mitt hjärta! Ja man saknar dem extra mycket när Julen nalkas. Kärlekskramisar i massor till dig med vännen☆♡☆