GODIS ELLER BUS

 
 
 
Det här är alla barns speciella dag, att få klä ut sig och måla sig till oigenkännlighet. Men...en del vuxna tycker med det är kul att göra sig oigenkännliga, de blir liksom barn på nytt!  
 
Ha godiset till hands när de ringer på din dörr!
Trevlig kväll 
 Angelnrone
...får se om nån jag känner o längtar efter kommer och ringer på vår dörr...
☆♡♡♡♡☆
 
#1 - - Tess:

Hej angel, jag tar gärna godis istället för bus, hihi.
Jag älskar också att klä ut mig, maskerader är hur skojigt som helst. =)
Tack återigen för idag förresten, underbar healing jag fick av dig, nacken känns mycket bättre och tankarna är inte lika jobbiga, men jag längtar ändå (hihi), sänder dig massa kärlekskramar, nu ska jag se en natt på slottet, ska bli jätte spännande.

kramar i massor från Tess

Svar: Hihi, puh...tur!Ja att klä ut sig kan var rätt kul faktiskt:). Tack själv kära du alltid lika trevligt att ses! Så härligt att Healingen hjälpte och när det gäller tankarna, så släpp dem och fokusera på nåt annat - du vet Tankens kraft! Det kommer jag vet...Jag såg det med och tyckte väl det var sådär...Tack apptipsen så spännande:):) Kramisar i massor till dig med See You☆♡☆
Angelnrone

#2 - - Angelnrone:

Hihi...puh vad bra...Visst är det kul att få klä ut sig även när man är vuxen, men dessa små sötingar som ringer på dörren just vid Halloween en del föräldrar har lagt ner mycket jobb på detta. Men...jag väntade förgäves på mina små Älskade "spöken" :(
Tack för ditt rara besök alltid lika trevligt!
Glad jag blir att det känns bättre du vet att det kommer, gäller bara att lägga just tankarna på nåt annat så länge! Jag vet av egen erfarenhet :)
Ja det var ganska var igår "En natt på
slottet". Trevlig app tack för tipset spännande värre:):) Önskar fig en fin dag på jobbet kanske besöker dig om nån timme kramisar från Angel ♡