HÄR HAR DET VARIT FULL FART PÅ KREATIVITETEN...

Hej alla goa Medmänniskor!
 
Kände bara för att visa lite hemmagjorda presenter till nära och kära.
Jag har gjort så mycket söta saker till min Älskade dotter och hennes rara lilla familj!
Såklart blev det en hel del söta saker till minstingen Lillasyster i familjen. Storebröderna har jag gjort mycket till också när de var mindre man måste vara rättvis!
Här kommer lite exempel....
 
 
Visst är de söta mina fina Tjejer♥♥
 
 
 
 
Pojkarna och Pappa fick varsin likadan mössa fast i olika färgsammansättningar.
Och det mönstret hittade jag på fina Bautawitch handarbetssida, en mössa som hon har designat och är sååå... kul att göra! Fast jag använde mig av ett något tjockare garn! Tack Bauta ♥
 
Allt annat jag gör och har gjort är designade av mig själv och det finns inte en enda sak som är den andra lik! Och jag lovar...det har blivit många stora paket skickade med kläder den sista tiden och jag blir lika glad var  gång jag får de rara små smsen med bilder, där de har kläderna på sig som jag har gjort.  OH vad jag ÄLSKAR ER♥♥♥♥! Min svärson och hans mamma har sagt så många ggr att "-Du köper så mycket fina grejor till barnen, men de du gör själv går utanpå allt det du köpt, så duktig du är!"
Det är inget dåligt betyg :) Man blir så stolt, för det ligger ju en hel del jobb (kul jobb) bakom, för att inte tala om Kärleken i varje plagg!
 
TACK för att jag har ER - Ni betyder ALLT FÖR MIG och mer därtill!
 
Önskar er mina Kära och alla som kikar in på min mysiga blogg en härlig fortsatt dag!
 
 
Värmeljushållare med text - Mamma, ängel
 
Denna Underbara Ljushållare fick jag av min Älskade dotter Emy♥
DU är det finaste jag vet, men det vet Du redan min fina Dotter!
Kramisar från Angelnrone♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej Angel, Åh så fina din dotter och barnbarn är tillsammans, de ser lyckliga ut tillsammans.
Även fina saker du gjort. verkligen söta =)
Du har en blivande stamkund här sen, när jag väntar.. =)
Kram till dig min fina och god glad påsk, nu ska jag hem och det väntas tre-rätters =)
Kramar i massor

Svar: Hej rara Tess! Ja visst är de, ja du kan tro de är lyckliga tillsammans lilla Eyla Älskar sin Mamma såå..♥♥ Lika glada o goa båda två o storebröderna är så glada för sin Lillasyster o sin Mamma såklart!Tack kära du, ja jag är helnöjd med allt jag har gjort, men visade bara lite grann här:)Hihi...kul du är så välkommen så, det dröjer nog inte så länge♡☆Påskkramisar i massor till dig min fina vän. Och du trodde väl inte jag glömt...STORT GRATTIS PÅ 31-ÅRSDAGEN JAG ÖNSKAR DIG O SYRRAN EN FIN FÖDELSEDAG- HURRA HURRA HURRAAA...♡♡☆☆Angel♥
Angelnrone