#1 - - Tess:

Hej angel, åh vilket bra budskap, det är ju så sant =)
Hoppas du hade en trevlig dag på hälsomässan, nu väntas jobb, ha en bra dag. kramar i massor =)

Svar: Hejsan Tess!Ja visst är det så alltid...:)
Sorry att jag inte hunnit svara förrän nu♥. Jo det var jättetrevligt, vi träffade mycket trevliga människor och en del satte sina spår i hjärtat! Goa Medmänniskor och så mycket fint en del sålde på mässan! Själv fastnade jag för en Ängel som var ca 1 m hög, helt underbar hon trollband mig direkt! Och det gjorde även en kvinna som jag fick kontakt med, då jag passade på att testa massagekuddarna och även Regina Lund som jag pratade lite med - 2 helt underbara personer! Och så Eva Olsson förstås, ett rart och hjärtligt medium från Staffanstorp som både Maud och jag har träffat tidigare hon gav oss många glada skratt;). Maud hade köpt en Gudinna gjord i Tigeröga till mig för att hon tycker att jag är så snäll, inte utan att jag blev rörd! Ja du skulle varit där vi köpte lite hampafrön, torkade aprikoser och superfruit så gott till frukostens Smotthie och varsin massagekudde!!
Hoppas din helg med varit fin önskar dig en fin dag
Kramelikram vännen
Angel♥
Angelnrone