BESTÄLLNING AV BABYKLÄNNING...

För lite sedan fick jag ett beställningsjobb på en liten babyklänning och mössa(se bild på den lilla babyn i klänningen på) www.theresekostresa.blogg.se
Den blev så söt och eftersom det fanns garn över, så gjorde jag ett litet "hårband" till.
Så här blev resultatet:
 
 
 
Visst blev den söt! Jag fick en liten bild igår på den lilla flickan som fått den av sin moster som blev så rörd när den var klar! Kul när det blir bra!
☆☆☆☆☆☆☆
Just nu har jag flera projekt igång till mitt lillaste ♡ Eyla mitt minsta barnbarn!
 
En liten sommarklänning och en liten rosa kofta (Som jag visar när allt är klart. Halva klänningen är klar och så här söt blir den:
 
Jag har fått förfrågan på om jag kan öppna en blogg med lite kreativt också, ja - who knows det kanske blir så:)
Sänder er en massa goa kramisar i vår höstlika sommar!
 
Angelnrone ☆♡♡♡♡☆