TACK FÖR ATT NI ÄR VID MIN SIDA...

 
Natten som gick,  har jag inte sovit en sekund!
När mannen gav sig iväg till jobbet imorse, då först somnade jag "5-10 minuter..." Precis när jag hade somnat, hördes tunga och snabba steg komma gåendes mot sovrumsdörren!  Jag gick upp, öppnade dörren och frågade vem det var. Men det var så tyst så när jag hört dessa steg ett par gånger, så lät jag lampan på nattduksbordet vara tänd. Jag är inte rädd av mig efter alla dessa andliga besök här sedan många år tillbaka, jag kan ju medge att jag vant mig vid det det mesta av andlig karaktär vid det här laget. Till slut somnade jag om och vaknade av att telefonen ringde! Det var Carina min barndomsvän, jag hade inte hört väckningen från min mobil o nu var klockan 10.34...
Tur att hon ringde, för jag var så trött och jag hade gärna sovit flera timmar till! Men jag är inte så glad för att "sova bort mitt Liv" så det var bara att gå upp och skölja ansiktet med iskallt vatten så jag lättare kunde vakna.
Jag kände en mycket tung närvaro och fick plötsliga smärtor på höger sida i magen och en mystisk huvudvärk mitt uppe i huvudet, samma huvudvärk som jag haft från och till flera ggr innan jag lagt mig kvällen innan. 
När jag hade satt mig för att äta frukost i soffan i vardagsrummet såg jag en vacker vit fjäder långsamt dala uppifrån "ingenstans" och landa precis bredvid mig på vänster sida i soffan! Den var så vacker och jag tog den i mina händer och tackade för detta vackra beskydd. Jag la den sedan till samlingen, för jag har ganska många nu och det har även min dotter. Vi har fått dem när vi har tänkt på nåt alldeles speciellt, så det känns tryggt att vi har blivit hörda i en annan dimension!! När fjädrarna har kommit till mig, så känner jag en enorm värme i hela min kropp, en sorts lugn leasa för hjärta och själ! Ibland känner jag en sådan Lycka, att tårarna bara forsar ner för mina kinder.
Jag är så tacksam för all vår hjälp ifrån våra Skyddsänglar och Guider som just nu och sedan en mkt lång tid tillbaka hjälper oss att få tillbaka det som är vårt!! Och som är en viktig pusselbit i vårt Liv!!
Jag Älskar denna så vackra bild och alla dessa underbara duvor den bilden ger mig ro i själen, speciellt så här i Juletid en Familjehögtid där man egentligen ska rå om varandra...
Men...nu säger jag God natt o sov så gott!
Jag skickar som vanligt massor med Kärlek till alla de som vill ta emot den.
Kram o take care
 
Angelnrone
☆♡♡♡♡♡☆
#1 - - Tess:

Hej Angel =)

Vad vackert med fjädern, vilket underbart beskydd.
Jag har också upptäckt flera fjäder men inte att de fallit precis framför mig, men det måste kännas underbart. =)
Önskar dig en god jul, synd att jag inte kunde ge dig en julkram idag, vill ju inte riskera att smitta. =(
Kramar i massor

Svar: Hejsan Tess!Ja det är nåt visst och så vackert! Oh vad fint Tess göm dem noga ta hand om dem och glöm inte tacka-det är viktigt. Det har hänt att jag har gått i tankar och tänkt på något, då har en vacker vit fjäder kommit uppifrån och lagt sig framför mina fötter...Jag önskar dig en riktigt god Jul tillbaka, tänk på att det snart är ett Nytt år och nya dörrar öppnas😉Ja vännen jag ville med ge dig en julkram , men är just nu rädd för "baccelusker" vi tar igen den när du känner dig frisk, tack för omtanken kära du.Tack än en gång för julklappen!Stir Julkram till dig från mig Angel ☆¤☆
Angelnrone