MITT NYASTE ALSTER...

För lite sedan började jag måla på en tavla i formatet 50 x70, men motivet var från början nåt helt annat.
Så plötsligt 1:a Advent  så var det något som hände nåt meningsfullt och vackert som jag har väntat ett par år på!! Så då satte den här kreativa Medmänniskan igång att måla och måla och åter måla...
Tavlan är inte klar än, men den har "tagit form" utifrån mina innersta känslor och i det positiva besked jag fick till mig - bokstavligen Wow! 
Sååå..här är min påbörjade tavla, som jag kallar för "På rosa moln..."! För det var precis den känslan som överväldigade mig och äntligen känns den inte bara nära utan så SANN♡♡
 
 
Vacker eller hur, håret på mina armar reser sig var gång jag begrundar den Sanningsrysningar till 110% !
Är det inte underbart när man känner att väntan snart är över...
Kramisar med Kärlek till er som kikar in på min härliga blogg, fler andliga händelser kommer mycket snart!
 
 
Angelnrone
En Ljusspridare I Vintermörkret
☆♡♡♡♡♡☆