"ETT GOTT SLUT OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR"...

 
Om bara några timmar träder nya året in...och det gamla året är äntligen snart över!!
Allt lidande, sorger och orättvisor försvinner och Glädjen, Lyckan och Kärleken tar då över☆♥♥♥♥♥☆
Nästa ÅR 2016 ÄR VÅRT PÅ ALLA SÄTT VIS -
och då minns vi verkligen inte detta jobbiga året i repris!
Då kommer rättvisan i sin dager och sanningen har hunnit nå de som har rätt att bestämma!
Så snart, ja mycket snart  då kan man koppla av och njuta både borta och hemma...
2016 är äntligen snart här - jag kan knappt bärga mig...
 
En liten hälsning till er mina goa följare och härliga Medmänniskor när jag är inne som hastigast!
Stort tack för era underbara mail och goda tankar som jag verkligen har behövt från och till!
Jag önskar ett riktigt gott slut och ett ändå bättre 2016, ett år med en dag extra (skottår):)
 Kramisar med Kärlek till er alla Medmänniskor!
 
Angelnrone
☆ ♡ ♡♡♡♡☆
Take care vi ses snart igen ♥