"EN RIKTIGT GOD JUL TILL ALLA MEDMÄNNISKOR........"

 
 
Vill passa på att  sända lite KARMA, till några individer som inte står högt på min önskelista!
Dessa kan heller inte någonsin kalla sig Medmänniskor - sorry!
Och ärligt...jag tycker synd om er, för det man sår - får man skörda och det dubbelt upp!
Så kom ihåg mina ord...värna om ert eget och låt andras käraste med få det - tänk om någon gjort så mot er!? Hur hade ni känt då?
Jag har inte ord, men nu tänker jag ta tag i detta! Var så säker!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu önskar jag  ALLA ER ANDRA EN UNDERBART HÄRLIG JUL - FAMILJENS HÖGTID...
Jag tar en välbehövlig paus och laddar om "batterierna" för något som ligger mig varmt om Hjärtat!♥♥
Sänder massor av KÄRLEK till alla er andra Medmänniskor med Hjärta och Empati!
 
 
Take care of each other until then...!"
Angelnrone
Med kraft och ork åt så många!
Vi ses snart igen, när energin är påfylld...
♥♥♥♥♥
(Tyvärr går det inte att lägga ut bilder från mobilen och det var synd för jag var och lade ett underbart Hjärta till mina Älskade Föräldrar, mitt Barns Älskade Mormor och Morfar och mina Barnbarns Älskade Gamlamormor och Gamlamorfar i Minneslunden)