LITE SAKER JAG GJORT TILLLILLA EYLA MITT UNDERBARA BARNBARN♥

 
En kul liten Bläckfisk som hon kan ha kul med och så är den glad precis lilla Solskenet Eyla♥
 Här har jag stickat hennes första lilla kappa med tillhörande mössa i lila, min älsklingsfärg!
 
 
Här ser ni en liten söt napphållare med en liten Bambi att spänna fast den med...
Och så var jag bara tvungen att köpa en liten päls med stövlar till och jag lovar hon är såå... söt i den, nästan en likadan som Mamma Emy  hade som liten. Den köpte jag på min förra arbetsplats och de har ju så underbara Babykläder - sådant som inte finns nån annanstans!
 
Till slut vill jag visa ett underbart Änglasmycke som jag hade gjort åt mig själv, men då jag var och hälsade på min lilla Mamma på Vårdboendet, så ville hon så gärna ha den så numera hänger det runt hennes hals och alla beundrar den. Och lilla Mor är jätteglad för den!
 Ja det här var allt för nu och som ni ser, så har jag hittat ett sätt att kunna lägga ut mina egna bilder - igen!
 
Jag sänder er alla KÄRLEK och Kramisar i massor - Take Care - Angelnrone♥♥♥
 
 
 
 
 
 
#1 - - Therese:

Hej angel =)
Underbart söt bläckfisk och de söta kläderna, man ler inombords när man ser så söta söker =)
Vackert smycke också förstår att din mamma älskar den =) massa goa kramar från mig till dig.

Svar: Hej Tess!Åh tack fina, du gör mig jämt så glad. Jag känner mig ganska nöjd med allt och det ska bli jättekul att få lämna över bläckfisken till vår lilla Eyla. Mamma skulle helst vilja sova med sitt halsband...:) Massa goa kramar från mig till dig med!
Angelnrone