ETT BARNS DRÖMMARS SOVRUM...!

Rogivande och mysigt!
Det här är ju helmysigt för två goa pojksyskon - mycket att titta på och rogivande!
Lego är ju väldigt roligt så det här rummet hade mina barnbarn säkert gillat!
Kombinera både sov och lekplats är ju en kul grej, ett rum där man kan ha kul tillsammans!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mmmm... kunde inte låta bli att lägga ut dessa underbara bilder som jag hittat i Tidningen Mama på nätet! Tur mannen är snickare och att jag älskar att måla och göra söta saker, så vi kan smida lite planer för rum till våra Älskade små barnbarn♥♥ och givetvis hoppas på att Mamma o Pappa tycker om det!
Man blir ju sjukt glad och inspirerad till något annorlunda som de båda är värda!
Blir det sedan ett litet syskon en lillasyster kanske, så finns det ju underbara rum till en tjej också kolla här... 
En riktig Askungesaga med både vagn och slott.....
Eller varför inte ett litet slott....♥
 
Jaa...man kan inte se sig mätt på de här söta barnrummen. Gå gärna in på Mama och kolla alla de andra tror att det låg 29 olika barnrum där! Det här gav mig lite idéer även till vårt egna sovrum, men då får det bli lite övertalning först :) Massor med romantik och mystik så klart, ett "Drömmarnas sovrum"! Får väl börja skissa på det ♥♥
Nu ska jag ut lapa lite gratis D-vitamin som alla behöver! Trevlig fortsatt helg alla goa medmänniskor som kikar in på min fina blogg!
Bamsekram till er alla och glöm inte bort att LE och säg något rart, eller skicka ett rart sms till någon som betyder nåt fint för dig, eller kanske rent av behöver få höra något rart som värmer både hjärta och själ!
Ha det!
Angelnrone♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Vilka fina barnrum =)
Jag hade nog valt den första faktiskt, hav och båt är ju så mysigt. =)
Kramar i massor

Svar: Ja visst var de fina sååå... annorlunda. Lego menade jag bara för att båda killarna gillar att bygga med Lego:) men jag gillade också det med båten och det med satelliterna i blått - mysigt o rogivande.Kramelikram. Angel♥
Angelnrone