EN DAG I TRÄDGÅRDEN OCH i HEMMETS LUGNA VRÅ...ÄNGLAR!

Idag fixade mannen i trädgården lite (brukar hjälpa till när jag är kry). Blommor i alla de färger står och sträcker på sig mot solen och jag kan tänka mig, att när jag fyller år i Maj, så är det säkert överblommat med alla dessa så fina färgklickar! Som väl är så kommer det nya i etapper :) Jag passade på att sola mig och lyssnade till all den vackra fågelsången, kompat av njutbar musik från mannens byggradio...What a day!
Medan jag gick in för att fixa lite tilltugg till oss, så tog mannen och hängde upp tvätten, den torkar ju bättre utomhus i sånt här gotteväder!  Lite mysiga bilder från vår goa dag tillsammans!
 
Ett litet collage av färgklickarna - några av dem...♥
 
 
 
Mannen poserar för mig, för att i nästa stund hjälpa mig att hänga tvätten tack min fina!
 
En välbehövlig paus medan jag tittar i smyg och beundrar honom på avstånd:):)
Måste passa på att visa mina underbara "Solbilder" liknar en blomma och på flera bilder fick jag faktiskt med en orb och en underbar liten Ängel WOW♥
Ser ni den lilla Ängeln på det översta "bladet" vacker eller hur!
 
Här har Ängeln kommit närmare - hon är inte blyg av sig precis helt underbar♥
Kan inte se mig mätt på dem så jag kör en till....när jag ändå e på G♥
Som en tavla TACK underbara Ängel för att du visade dig ytterligare en gång när jag plockar fram Iphonen för att föreviga nåt vackert i mitt HJÄRTA!♥
"Ängel, Ängel på himlen där,säg vem som vackrast i Världen är..."
Till er Alla från Angelnrone - jag önskar er en underbar och solig helg! Puzz o Kramiz♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej ängel =)
Vilken underbart dag ni verkade ha och wow vilka vacker ängel som visade sig sig för er, kram =)

Svar: Hej Tessis! :) Ja den var mysig och varm o go...Visst är Ängeln vacker och jag visade Mamma den idag, när vi hämtade hit henne en liten stund (jag kan ju inte ta mig dit) hon tyckte med att den var vacker! Hoppas biokvällen var mysig :):) Massa kramar Angel♥
Angelnrone

#2 - - Heléna:

Hejsan! Vilka underbara bilder! Visst är det vackert med färgprakten som fyller rabatterna när våren kommer och den underbara solen som värmer :)
Hoppas du får en fin fortsättning på veckan du också!
Kram :)

Svar: Åh tack fina du! Ja jag älskar att föreviga våra små färgklickar när de kommer upp. Här är det varmt och gott (där det är lä) o solen har lyst på vår skånska himmel i flera dagar nu:) Dina bilder på alla de vackra blommorna var också ljuvliga! Tack snälla än en gång! Take care Kramis♥
Angelnrone