v a r f ö r ♥

 
 
 
HUR MYCKET SKA EN MÄNNISKAS HJÄRTA ORKA?
Jo, jag är medial och har hjälpt många människor att må bra, men vad hjälper det när, man inte kan hjälpa sig själv????
Jag är glad av att få ha Gåvan och fast att jag INTE själv fått någon hjälp just denna dan, så har jag ett Hopp inom mig i mitt Hjärta, att ALLT BLIR BRA IGEN - till sist!!!
Så jag ber  Er alla som tittar in idag på min annars så underbara blogg, hjälp mig att BE!!!
Jag vet av erfarenhet att är vi många, så känns det åtminstone lite lättare och jag hoppas vid GUD
att det sker ett UNDER just i detta nu - idag alltså!
Orättvisa Värld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har min Gåva och ska använda den när jag bara har ett bra och glädjande besked. Jag brinner ju för att hjälpa andra och det kanske låter konstigt att jag skriver så här, men Ni som själva är Andliga förstår min sorg och frustation.....
Ville bara skriva av mig  skriv gärna till mig jag behöver det just nu!
Take Care Angelnrone♥♥♥
 
Vackert ♥