UNIVERSUM SE MIG NU - JAG BER OM DIN HJÄLP NU!

 
En ledsen ängel
JAG ber om ett UNDER kära Universum!!!
VILL att DU hör mig nu!
Jag skickar KÄRLEK till DIG - mitt ♥ är delat i 2 bitar VARFÖR???
Jag vet att du ser och hör mig!!!!
 
 
Denna vackra bild och text hittade jag på nätet, jag lever alltid efter samma ord, men nu är det ganska eller väldigt svårt att göra det... Jag har försökt men nej det går bara inte! :(:(
 
tårar
De tårar man sväljer..... 145x145mm
 
Kramar med Kärlek till ALLA jag känner, medmänniskor och de som tittar in på min blogg!
FÖRLÅT att jag är så lessen eller rättare sagt knäckt!
Love u ALL!
Angelnrone♥♥♥♥♥ Take Care
#1 - - Therese:

Hej fina angel, jag ber och skänker så mycket styrka och kärlek jag bara kan till dig, massa kärlekskramar från din Tess

Svar: Tack rara Tess♥!Underbara DU tack för att Du gör det - det behövs! En massa goa Kärlekskramisar till Dig med, Du underbara vän och medmänniska! Din Angel♥
Angelnrone