STORT STORT TACK FÖR ATT NI BER TILLSAMMANS MED MIG!

Tack så hemskt mycket för alla underbara meddelanden både här på bloggen och på mobilerna!
Det känns Underbart ,med så mycket fina medmänniskor runtom i vårt avlånga land - Sverige. Jag har ju inte berättat varför jag är så ledsen och håller det i mitt Hjärta och ändå ,så skriver Ni ALLA så vackert TACK än en gång! Det visar att det finns Änglar runtom oss det har jag verkligen märkt av idag!
"Orättvisa Värld" - skrev jag tidigare och så känner jag verkligen! Men det sänder kanske ut "dålig energi", men jag är inte bara medial, utan en helt vanlig Människa jag med! Och i en stund som denna idag, ja då tänker man kanske inte som man gör alla andra dagar.
Men mannen bjöd på god mat ute idag och då passade jag på att fylla på Energiförrådet, så jag har lite i reserv.
Det kan dröja lite nu innan jag skriver igen, men jag kommer att gå in då och då för att se om och vad ni har skrivit - jag lovar!
 
Till slut sänder jag en Bamsekram till Er ALLA underbara och önskar Er ALLA en underbar natt med massor av vackra drömmar.
 
Take care Thank You for being!!!!!!!!!! Angelnrone♥♥♥