SOLEN SKINER OCH DET ÄR SNART PLANTERINGSDAGS!

Så här såg det ut i vår trädgård förra året vid den här tiden! Då hade jag cyklat till Billesholm och köpt växter, som blomsterhandlaren hjälpte mig fästa på pakethållaren. På styret hade jag en kass och i cykelkorgen fanns det flera växter med! En underbar cykeltur längs Söderåsens härliga natur! Man blir lite sugen att köpa lite nytt så när mannen har klippt gräset idag,så blir det kanske en tur med bilen istället idag för att köpa lite nytt och fylla på med. Jag Älskar ju färgklickar att lite här och var♥!
Skriver om lite Andligt senare ikväll när solen har gått ner...
Massa goa kramisar till er Alla ha en varm o go dag i D-vitaminens tecken!
Angelnrone♥♥♥
 
 
#1 - - Mirjam Wallmark:

Vad fint! :) kram

Svar: Åh tack fina du! Glad jag blev, gillar du med att plantera i vackra färger? Trevlig Valborg :) Kram Angelnrone♥
Angelnrone