DAGENS TÄNKVÄRDA ORD


Kärlek och åter Kärlek är nog det finaste jag vet!
Det kan vara så mycket, Kärlek till en partner, till ett eller flera barn, nära och kära, naturen, sina medmänniskor  men också till LIVET!
Själv brukar jag tacka Universum varje morgon då jag vaknar och sätter mig på sängkanten, det är härligt att få visa sin tacksamhet att få vakna upp till en ny dag! Sedan brukar jag fråga min kropp vad den vill göra idag och hur kroppen mår och då får man svar jag lovar - hur konstigt den än låter.
Börjar man sin dag med att säga till sig själv usch vilket väder och jag orkar inte och jag vill inte, ja då har man intalat sin kropp att man mår "pyton" och det är ju inte det man vill - eller hur?
Nej man ska tänka positivt och vara tacksam, så blir den nya dagen så mycket bättre och man mår bra inombords! Och...då orkar man och vill så mycket mer och känner ett inre lugn i sin själ och i sitt hjärta.
Dagen blir liksom glad och givande! Och man ser LIVET i ett annat perspektiv
 
Nattiskramar i massor från mig till er alla Angelnrone♥♥♥