Dessa söta tändsticksaskar har jag precis inhandlat...

Dessa söta tändsticksaskar har jag precis inhandlat - HELT UNDERBARA!
 Det här är ANPIEL
 
En ängel av andlig utveckling, som inspirerar oss att pröva våra vingar och våga flyga högt.
Söka vår egen väg genom Livet och njuta av resan - både den inre och yttre!
 
ARIEL - är en ärkeängeln över mysteriet, naturen och jorden.
 
Helar människor och djur  och uppmuntrar till vänlighet mot alla varelser. 

JOPHIEL - paradisets, glädjens och upplysningens ängel.
 
Hon inspirerar till öppenhet, vidsynthet och medvetenhet.
 
Dessa vackra tändsticksaskar kan man inhandla på nätet på Kreativ Insikt
 
som också har en hel del andra vackra saker som berör!
 
Som ni förstår älskar jag allt som har med änglar att göra! Det kan vara motiv, foton, böcker, prydnadssaker ,men mest av allt alla de änglar som finns runtomkring oss här på Jorden. Nära o kära, vänner, de som ställer upp för varandra, de som ger någon ett leende utan orsak, den som bryr sig om sina medmänniskor, de som kan ge någon en kram helt oväntat, de som inte dömer människor av någon anledning m.m. Änglar finns i oss alla om bara man själv vill - då får man ÄKTA KÄRLEK tillbaka!
 
Take care o suss så gott Alla därute! Dröm vackra drömmar och när du vaknar, sätter du dig upp i sängen och frågar dig och din kropp vad vill vi göra idag då - jag lovar då får du svaret till dig. Glöm inte vara snäll mot någon det får du tillbaka.
 
Lovekramisar med mycket Kärlek från Angelnrone
#1 - - Tess:

Vilka fina askar Eva-Lena och vilka fina budskap om änglarna, jätte fint skrivit =)

Kram på dig

Svar: Tack Tess! ja dom är väl rara
Kram till dig med :)
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej Eva-Lena, jag kommer in på din sida utan problem, konstigt att andra inte gör det?

Kram på dig!!!

Svar: Hallo!
Ja visst e de trist. Vet inte varför man inte kan söka på Google väldigt märkligt, men jag är ju ny på det här som du vet så vem vet jag har tryckt på för nåt (smile)...
Sorry såg inte din kommentar förrän nu, men hoppas det går bra ändå. Kramis
Angelnrone