TÄNKVÄRDA ORD...


Jag är glad att jag är utvald att ha fått denna så Underbara Gåva!
Jag ger av hela mig med hjärta och själ - vill jag lova!!!
Ta vara på gåvan Du fått och var mycket rädd om den och vårda den ömt.
Använd den på rätt sätt, hjälp någon som behöver Din hjälp och som "hoppet" redan har glömt...
Det gör under jag lovar och vet, att Andevärlden finns och hjälper - är ingen hemlighet!
Själv är jag väldigt tacksam att jag vaknar varje dag!
Jag tackar ofta för det och menar det  helt ärligt, ja sån är  -  Jag!
Alla kan inte tycka om alla och dagar är både färglada och grå.
Bryr man sig mer om varandra, så blir bekymren mindre och man mera glädje och lycka få!
Så tänk så här istället - ibland finns det en mening när våra vägar korsas alltid lär man sig något nytt och får en ny erfarenhet bara det är väl värt en hel del...!
 
Som Dr Dain Heer skrev till mig - "Thank You for being...!
 
Det har etsat sig fast i mitt hjärta, det och kramen jag fick av honom och hans vänliga blick som såg rakt igenom mig. Thank You for Being Dr Dain Heer!!! from Angelnrone
 
Det är aldrig för sent att ändra sig, eller be någon om förlåtelse som man gjort illa, eller sagt något till förhastat och som egentligen inte var meningen - BÖRJA IDAG SÅ KÄNNS DET SÅ MYCKET BÄTTRE!
 
Massa kramisar till Er alla från Er Angelnrone
 
...and everyone Take Care♥♥♥