IMORGON ÄR EN ANNAN DAG... KAN MAN SÄGA...

 
Kära vänner o läsare!
 
Idag är jag en tänkare...Imorgon  ska jag träffa läkaren som ska operera mig och jag kan inte sitta stilla och inte blogga heller, som jag tycker är så kul annars. Jag ska be mina hjälpare och skyddsänglar om hjälp - mina vänner på andra sidan alltså! Jag tror inte jag har varit så här orolig för något på länge faktiskt. Jag har konsulterat en del läkare för att få (som jag hoppades), samma svar och diagnos - men jag lovar alla är olika! Så därför ber jag mina söta andliga vänner, att finnas vid min sida imorgon - idag behöver jag lite peppning och all min energi själv. Snälla ni som är härinne, tänk på mig imorgon förmiddag...för jag lovar jag gillar inte det här alls. 
 
 
Kram på er alla från er egen Angelnrone♥♥♥
Hörs snart igen...
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Tack för ditt fina inlägg på bloggen, *ler*

Hoppas man snart får se mer peppande inlägg på din blogg =)

kram